Vpis v prvi razred

VPIS V PRVI RAZRED

Vpis v 1. razred ureja Zakon o osnovni šoli (ZOsn).
Ministrstvo pristojno za šolstvo si pridobi podatke o šoloobveznih otrocih iz registra stalnega prebivalstva in razvida začasnega prebivališča.

KDAJ POTEKA VPIS?

Vpis otrok v 1. razred osnovne šole poteka v mesecu februarju  za naslednje šolsko leto.
Starši morate v 1. razred osnovne šole vpisati otroke, ki bodo v koledarskem letu, v katerem bodo začeli obiskovati šolo, dopolnili starost 6 let.

V mesecu februarju 2025 bomo torej v 1. razred za šolsko leto 2025/26 vpisovali otroke, ki so rojeni med 1. 1. 2019 in 31. 12. 2019 (pa tudi tiste otroke, ki so bili rojeni v letu 2018 in jim je bilo po odločbi odloženo šolanje).

KAKO POTEKA VPIS?

Starši boste o vpisu obveščeni po pošti. V začetku meseca februarja boste prejeli vabilo za vpis v prvi razred vsi starši, katerih otrok ima v našem šolskem okolišu stalno ali začasno prebivališče.

PREPIS NA DRUGO ŠOLO

V primeru, da starši želite otroka vpisati na drugo šolo (v drugem šolskem okolišu), a otrok spada v naš šolski okoliš:

  • obvezno vpišete otroka pri nas,
  • na izbrano šolo (najkasneje v 14 dneh po izteku roka za vpis, ki je meseca februarja) naslovite pisno vlogo za prepis, v kateri navedite razloge za prešolanje.

O vlogi za prepis odloča zaprošena šola po posvetovanju oz. pridobitvi soglasja matične šole.

PREPIS IZ DRUGE ŠOLE NA NAŠO ŠOLO

Starši otroka, ki ne stanuje v šolskem okolišu Osnovne šole Dutovlje ali Podružnične šole Tomaj, a želite svojega otroka vpisati na našo šolo, svojega otroka najprej vpišete v matično šolo, šele nato naslovite pisno vlogo za prepis na Osnovno šolo Dutovlje. Osnovna šola Dutovlje bo o vlogi odločala po posvetovanju oziroma pridobitvi soglasja matične šole.

ODLOŽITEV ŠOLANJA

 Starši, ki razmišljate o odložitvi šolanja otroka za eno leto:

  • o vaši nameri se posvetujte z otrokovo vzgojiteljico,
  • obvezno vpišite otroka v 1. razred v času vpisa,
  • ob vpisu se posvetujte s šolsko svetovalno delavko, ki vam bo razložila nadaljnji postopek,
  • do konca meseca februarja na šolo naslovite pisno vlogo za odložitev začetka šolanja,
  • poskrbite za nadaljnji vpis otroka v vrtec oziroma zagotovite otroku mesto v vrtcu še za eno leto.

V kolikor ima vaš otrok v vrtcu odločbo o usmeritvi oz. ga obravnava multidisciplinarni tim, nas o tem obvestite.

DOKUMENTACIJA
Vsi oddani obrazci  morajo biti podpisani s strani obeh staršev, v kolikor je to mogoče.
(V skladu z 51. členom Družinskega zakonika (DZ) o vprašanjih, ki bistveno vplivajo na otrokov razvoj, odločata oba starša, razen če eden od staršev ni več živ ali ni znan ali če mu je odvzeta starševska skrb).

Najmanj tri mesece pred začetkom pouka šola staršem otrok, vpisanih v 1. razred, izda potrdilo o šolanju oziroma odločbo o odložitvi začetka šolanja.

ZDRAVNIŠKI PREGLED PRED VSTOPOM V ŠOLO

Pred vstopom v osnovno šolo bodo bodoči prvošolci (in otroci v postopku odložitve šolanja) pisno povabljeni na sistematski zdravniški pregled v ZD Sežana.
Zdravniški pregledi bodo izvedeni predvidoma od meseca marca dalje.

 

Office 365

Office 365

Na naši šoli lahko pridobite tudi licenco za najnovejšo različico Microsoft Office 365, ki je namenjena učencem in učiteljem. Office 365 je internetna različica Offica oz. “pisarno v oblaku”. S prijavo na Microsoftov šolski račun lahko dostopamo do mrežne različice Worda, Excela, Powerpointa, Outlooka, OneNota, OneDriva, koledarja, stikov, ipd., si shranjujemo dokumente na Microsoftov strežnik (storitev OneDrive) ter jih odpremo in popravimo kjer koli (seveda je potrebna internetna povezava). Office 365 deluje tudi na pametnih telefonih in tablicah. Več informacij na to temo najdete na povezavah:

https://o365.arnes.si/ucenec/priloznosti

https://o365.arnes.si/ucenec/prednosti

Vsi, ki želite pridobiti licenco izpolnite naslednji pristopni obrazec, in ga oddajte Vladimirju Bensi ali v tajništvu. Prijavne podatke prejmete v nekaj dneh na svoj elektronski poštni naslov.

Učencem in učiteljem bo z uporabo Office365 odslej na voljo:

  • digitalna shramba v velikosti 1000 GB za učence in 25 GB za učitelje
  • orodja za hkratno delo na dokumentih
  • orodja za učinkovito spletno komunikacijo
  • brezplačna programska zbirka Office

Office 365 omogoča varno mobilno delo preko različnih odjemalcev in širokega nabora spletnih brskalnikov. Informacije uporabnikov se nikoli ne uporabljajo v oglaševalske namene.

Posebna ugodnost za učence

V času trajanja izobraževanja je učencem brezplačno na voljo polna programska zbirka Office ProPlus, ki vključuje programe Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher in Access. Na 5 računalnikih in 5 mobilnih napravah.

Za dostop do Office 365 obiščite naslednje spletno mesto -> PRIJAVA V OFFICE 365.

Varstvo osebnih podatkov

INFORMACIJE O OBDELAVI OSEBNIH PODATKOV ZA POSAMEZNIKE

Kontaktni podatki upravljalca:

Naziv pravne osebe: OŠ Dutovlje, naslov: Dutovlje 135, 6221 Dutovlje
Matična št.: 5087546000
Datum sklepa o imenovanju: 2.9.2019
Št. sklepa o imenovanju: 071-1/2019
Odgovorna oseba: Miranda Novak, ravnateljica

Podatki o pooblaščeni osebi: Mojca Neudauer Meglič
Delovno mesto: odvetnica (zunanji pogodbeni izvajalec)
Elektronski naslov: mojca.neudauer-meglic@siol.net
Naslov: Ulica heroja Lacka5, 2250 Ptuj.

Starši, zaposleni, člani organov zavoda in morebitni drugi posamezniki, na katere se nanašajo osebni podatki, ki jih obdeluje šola, imajo možnost glede vseh vprašanj, vezanih na obdelavo njihovih osebnih podatkov, samostojno stopiti v stik s pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov preko zgoraj objavljenih kontaktnih podatkov. Na pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov se lahko navedene osebe obračate tudi z namenom uresničevanja vaših pravic na podlagi predpisov, ki urejajo področje varstva osebnih podatkov (pravica dostopa, pravica do popravka, pravica do izbrisa, pravica do omejitve obdelave, pravica do prenosljivosti podatkov, pravica do ugovora).

NOVOSTI MAREC 2023

Osnovna šola Dutovlje za namene izvajanja svoje dejavnosti obdeluje osebne podatke posameznikov v skladu z veljavno zakonodajo. Zavedamo se odgovornosti ravnanja z osebnimi podatki in spoštujemo vašo zasebnost, zato smo za vas pripravili dodatna pojasnila, vezana na ključne vidike obdelave osebnih podatkov. 

IZJAVA O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV

  1. Namen obdelave osebnih podatkov in pravni temelji za obdelavo osebnih podatkov

Osnovna šola Dutovlje obdeluje osebne podatke učencev, staršev, zaposlenih, članov organov šole in morebitnih ostalih oseb, kadar je to potrebno, oziroma kadar ima šola za to pridobljeno ustrezno soglasje.

Osebne podatke učencev in njihovih staršev obdelujemo z namenom izvajanja vzgojno-izobraževalne dejavnosti in z namenom spremljanja razvoja učencev, ki predstavlja podlago za ustrezno postopanje zaposlenih v zavodu, ter za svetovanje in obveščanje staršev učencev.

Osebne podatke zaposlenih obdelujemo za nemene izvajanja postopkov zaposlovanja, ter za zagotavljanje nemotenega poteka dela in s tem povezanih postopkov.

Osebne podatke članov organov šole (svet staršev, svet zavoda) obdelujemo z namenom zagotavljanja administrativne podpore organom zavoda.

Osebne podatke pridobivamo in obdelujemo bodisi na podlagi predpisov, v nasprotnem primeru pa po predhodno izraženi volji (soglasju) staršev, zaposlenih ali članov organov šole. V določenih primerih osebne podatke obdelujemo tudi z namenom izpolnjevanja specifičnih pogodbenih obveznosti šole, z namenom izvajanja vzgojno-izobraževalne dejavnosti.

Zakonski pravni temelji osnovne šole za obdelavo osebnih podatkov:

  • Uredba (EU) 2016/679 Evropskega Parlamenta in Sveta z dne 27.4.2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov inn o prostem pretoku takih podatkov, ter o razveljavitvi Direktive 95/46/ES
  • Zakon o varstvu osebnih podatkov (Ur. l. RS, št. 94/07-UPB1; ZVOP-1)
  • Zakon o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (Ur.l. št. 16/07 UPB5, 36/08, 58/09 (64/09 popr. in 65/09 popr.), 20/11, 40/12-ZUJF in 57/12-ZPCP-2D, 47/15, 46/16 (49/16 popr.) – ZOFVI)
  • Zakon o delovnih razmerjih (Ur. l. RS, št. 42/02, 79/06 – ZZZPB-F, 103/07, 45/08 – ZArbit in 21/13 – ZDR/1)
  • Zakon o osnovni šoli (Ur.l. št. 81/06 UPB3, 102/07, 107/10,  87/11, 40/12-ZUJF in 63/13 in 46/16 – ZOFVI-K)
  • Pravilnik o zbiranju in varstvu osebnih podatkov na področju osnovnošolskega izobraževanja (Ur. l. RS, št. 80/2004 in 76/08)
  • ter drugi predpisi EU, mednarodne pogodbe ali nacionalni predpisi, ki šoli nalagajo obdelavo ali posredovanje osebnih podatkov državnim organom ali drugim upravljalcem z namenom izpolnjevanja lastnih ali njihovih zakonskih obveznosti in pristojnosti.

Posameznik lahko podana soglasja kadarkoli v celoti ali delno prekliče. Preklic je lahko trajen ali začasen. Preklic posameznik izvede s poslano pisno zahtevo na naslov: Osnovna šola Dutovlje, Dutovlje 135, 6221 Dutovlje

Preklic posameznika nima vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov, ki jo je šola izvajala pred prejetim preklicem.

V kolikor posameznik meni, da šola obdelavo osebnih podatkov izvaja v nasprotju z veljavnimi predpisi na področju varstva osebnih podatkov, ima pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu Republike Slovenije.

  1. Obdobje hrambe osebnih podatkov

Šola osebne podatke obdeluje v mejah in na način, kot to določajo predpisi na področju varstva osebnih podatkov. Osebne podatke tako obdelujemo in hranimo zgolj v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namena obdelave, ter v časovnem obdobju, dokler je hramba potrebna za doseganje zasledovanega cilja.

Kadar je rok hrambe predpisan z zakonom ali podzakonskim aktom, bo šola osebne podatke hranila zgolj do poteka predpisanega roka hrambe. V ostalih primerih bo šola osebne podatke hranila znotraj okvira zastaralnih rokov za morebitne obveznosti, ki bi lahko izhajale iz obdelave osebnih podatkov ali iz izvedenih  pogodbenih obveznosti šole.

Roki hrambe posameznih kategorij osebnih podatkov so natančneje določeni v Evidenci obdelave osebnih podatkov, ki je priloga internega akta zavoda, ki ureja področje varstva osebnih podatkov.

Dutovlje, 10. 10. 2018

 

OŠ Dutovlje

Miranda Novak, ravnateljica

Šol. l. 18/19

Galerija slik – šolsko leto 2018/19

  • Dan zdrave šole, 29.9.2018

 

Arnes AAI dostop

ARNES AAI 

V sodobnih spletnih okoljih se uporabniki pri uporabi svojih storitev morajo vpisati s svojimi dostopnimi podatki. Podobno je tudi pri šolskih spletnih storitvah. V osnovni šoli se začne že v 4. oz. 5. razredu pri kolesarskem izpitu, starejši učenci pri pouku uporabljajo spletne učilnice in druge storitve. Da bi vpisovanje kar se da poenostavili, a pri tem ohranili varnost, podpiramo ARNES-ove rešitve. Te storitve so za uporabnike brezplačne.

AAI račun ARNES omogoča AAI prijavo. To je vrsta enotne prijave za izobraževalno in raziskovalno sfero v Sloveniji, kjer lahko uporabnik z enim uporabniškim imenom in geslom (AAI računom) dostopa do številnih spletnih storitev (npr. šolske spletne učilnice, ARNES-ove storitve, Office365, kolesarski izpit …).

Osnovne informacije o AAI računu:

  •   Vsak AAI račun sestavljata uporabniško ime (imenovano tudi NetID ali E-identiteta) in geslo.
  •   AAI račun lahko pridobijo učitelji (uporabnik@os-dutovlje.si) in učenci (uporabnik@os-dutovlje.si) šole.
  •   Za dodelitev AAI računa je potrebno podpisano soglasje staršev in učenca, da se strinjajo s Pravili uporabe omrežja ARNES.
  •   Svojega NetID (uporabniškega imena) ne morete spremeniti, vedno pa lahko zamenjate svoje geslo.

E-pošta ARNES

Nekatere spletne storitve ob uporabi AAI zahtevajo tudi veljaven e-poštni naslov. V našem primeru je AAI račun vezan na ARNES-ovo elektronsko pošto, ki je varna in zanesljiva. Vsak učenec šole s svojim AAI računom hkrati pridobi tudi ARNES-ovo e-pošto.

Ne zahtevamo uporabe dodeljene e-pošte. Je pa ta nujna, da si uporabnik lahko spremeni nastavitve AAI računa (npr. sprememba pozabljenega gesla).

Osnovne informacije o ARNES-ovi pošti.

  •   Za svojo e-pošto vsak uporabnik prejme e-naslov, uporabniško ime in geslo.
  •   E-naslov je praviloma enak pripradajočemu AAI NetID-ju, torej uporabinik@os-dutovlje.si
  •   Uporabniško ime in geslo e-pošte nista enaka uporabniškemu imenu in geslu AAI računa
  •   Dostopni podatki za e-pošto bodo priloženi podatkom za uporabnikov AAI račun.
  •   Tudi za to storitev se starši in učenci morajo strinjati s Pravili uporabe omrežja ARNES, kar bodo potrdili že na zgornjem (istem) soglasju.
  •   Svojega uporabniškega imena ne morete spremeniti, vedno pa lahko zamenjate svoje geslo.

Orodna vrstica za dostopnost